Przejdź do treści

Kreatywne Techniki Autoprezentacji

Kreatywne Techniki Autoprezentacji


PROWADZĄCY

dr Monika Braun, ad

OPIS

Zajęcia z Kreatywnych Technik Autoprezentacji obejmują szereg praktycznych zagadnień dotyczących wybranych problemów z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych, technik przekonywania, prowadzenia rozmów zawodowych i prezentowania siebie oraz swojej firmy czy instytucji wobec różnorodnych odbiorców.

PRZYKŁADOWE TEMATY REALIZOWANE ZE STUDENTAMI

    Prezentacja i autoprezentacja. Tworzenie prezentacji multimedialnych. Rozwiązywanie problemów związanych z komunikacją w różnych sytuacjach społecznych. Rozwijanie umiejętności publicznego przemawiania. Świadome kształtowanie własnego obrazu. Praca nad ciałem i głosem jako jeszcze jednym zawodowym narzędziem. Zasady komunikacji face-to face. Techniki motywowania i przekonywania. Techniki prezentowania koncepcji, obiektów itp. Naukakontrolowania tremy i innych napięć związanych z publicznym wystąpieniem.

LEKTURY

Cialdini Robert B., Wywieranie wpływu na ludzi, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2001 Gallo Carmine, Steve Jobs sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością, Znak, Kraków 2011 Goleman Daniel, Inteligencja emocjonalna, Media Rodzina, Poznań 1997 Kamel Tomasz, Krool Robert, Kraśko Piotr, Dyskretny urok wystąpień publicznych, Studio Emka, Warszawa 2002 Leary Mark, Wywieranie wrażenia na innych, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2000 Toczyska Bogumiła, Elementarne ćwiczenia dykcji, Centrum Edukacji Teatralnej, Gdańsk 1994 Qubein Nido R., How to Be a Great Communicator, John Wiley & Sons, Inc., New York 1997 Wilder Lilyan, 7 Steps to Fearles Speaking, John Wiley & Sons, Inc., New York 1999 http://www.ted.com/ http://www.ted.com/translate/languages/pl

KONTAKT

m.braun@asp.wroc.pl