Zwyciężczynią konkursu została Iwona Matkowska, studentka II roku
Wyniki i podsumowanie konkursu na etykiety nalewek oraz logotyp firmy hBp-Likvor zorganizowanego przez Katedrę Projektowania Graficznego Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów
Zwyciężczynią została Iwona Matkowska, studentka II roku Pracowni Reklamy, uhonorowana nagrodą pieniężną w wysokości 2500 zł brutto oraz wdrożeniem projektu na rynek.
Przyznano także dwa wyróżnienia honorowe dla Aleksandry Ołubiec i Michała Radziejowskiego.
Konkurs rozstrzygnięty został w trybie dwuetapowym.
W pierwszym, który odbył się dniu 23.01.2015 r. Komisja Konkursowa Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławia w składzie:
dr ad. hab. Łukasz Huculak
dr ad. hab. Artur Skowroński
ad. Łukasz Paluch
as. Joanna Skrzypiec
as. Krzysztof Grudziński
wytypowała do finału projekty etykiet nalewek oraz logotypu firmy hBp-Likvor, autorów:
etykieta i logo:
Zofia Komsa
Dominika Ziober-Król
Michał Radziejowski
Ivan Dehtriarov
Iwona Matkowska
Weronika Przybylska
Agata Komborska
Mateusz Zieleniewski
Aleksandra Ołubiec
Sara Makuch
logo:
Maciej Jaroszczuk
Zwyciężczyni wyłoniona została w drugim etapie, rozstrzygniętym przez przedstawicieli firmy hBp-Likvor.
Gratulujemy zwyciężczyni oraz wszystkim uczestnikom konkursu.
--------
info: Artur Skowroński