Przejdź do treści

Wyniki i podsumowanie konkursu na etykiety nalewek oraz logotyp firmy hBp-Likvor

Ogłoszenie
Opublikowano 25 mar 2015
Podsumowanie konkursu na etykiety nalewek

Zwyciężczynią konkursu została Iwona Matkowska, studentka II roku

Wyniki i podsumowanie konkursu na etykiety nalewek oraz logotyp firmy hBp-Likvor zorganizowanego przez Katedrę Projektowania Graficznego Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów

Zwyciężczynią została Iwona Matkowska, studentka II roku Pracowni Reklamy, uhonorowana nagrodą pieniężną w wysokości 2500 zł brutto oraz wdrożeniem projektu na rynek.

Przyznano także dwa wyróżnienia honorowe dla Aleksandry Ołubiec i Michała Radziejowskiego.

Konkurs rozstrzygnięty został w trybie dwuetapowym.

W pierwszym, który odbył się dniu 23.01.2015 r. Komisja Konkursowa Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławia w składzie:

dr ad. hab. Łukasz Huculak

dr ad. hab. Artur Skowroński

ad. Łukasz Paluch

as. Joanna Skrzypiec

as. Krzysztof Grudziński

wytypowała do finału projekty etykiet nalewek oraz logotypu firmy hBp-Likvor, autorów:

etykieta i logo:

Zofia Komsa

Dominika Ziober-Król

Michał Radziejowski

Ivan Dehtriarov

Iwona Matkowska

Weronika Przybylska

Agata Komborska

Mateusz Zieleniewski

Aleksandra Ołubiec

Sara Makuch

logo:

Maciej Jaroszczuk

Zwyciężczyni wyłoniona została w drugim etapie, rozstrzygniętym przez przedstawicieli firmy hBp-Likvor.

Gratulujemy zwyciężczyni oraz wszystkim uczestnikom konkursu.

--------

info: Artur Skowroński

Pozostałe aktualności