Przejdź do treści

Twórz " Kreatywny Wrocław " weź udział w Konkursie !

Ogłoszenie
Opublikowano 06 kwi 2011

Od poniedziałku 11kwietnia w sklepiku u p. Wiesia będą dostępne kolejne blejtramy....

 w ilości 10 sztuk z czego 3 ufundowane przez p. WiesławaWaszaka.

Regulamin konkursu malarskiego „KREATYWNY WROCŁAW"

1. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA KONKURSU

1.1. Organizatorem konkursu „Kreatywny Wrocław" zwanego dalej „Konkursem", jest Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu (zwana dalej „ASP" lub „Organizatorem")

1.2. Konkurs odbywa się według następującego harmonogramu:

21.03.2011 - ogłoszenie Konkursu

31.05.2011 - ostateczny termin składania prac

10.06.2011 - rozstrzygnięcie Konkursu – wręczenie nagród

2. ZASADY KONKURSU

2.1. Aby wziąć udział w Konkursie należy:

a) być pełnoletnim studentem legitymującym się ważną legitymacją studencką wydaną przez ASP

b) wykonać na własny koszt pracę konkursową spełniającą wymogi tematyczne na blejtramie o wymiarach 100 x 100 cm lub 110 x 100 cm w dowolnej technice malarskiej

c)przekazać (sygnowaną z tyłu podobrazia imieniem i nazwiskiem) pracę Organizatorowi w terminie do dnia 31.05.2011

d) przekazać Organizatorowi w terminie do dnia 31.05.2011 podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Konkursu i akceptacji jego treści

e) przekazać Organizatorowi w terminie do dnia 31.05.2011 dane osobowe wraz ze zgodą na ich przetwarzanie.

2.2 Przystąpienie do Konkursu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody i udzieleniem licencji Organizatorowi na okres od 10.06.2011 do 10.11.2013 na nieodpłatną prezentację nagrodzonej pracy na wystawach pokonkursowych organizowanych na terenie ASP i Galerii Dominikańskiej, na nieodpłatną prezentację reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej oraz wyrażeniu zgody na reprodukcję pracy na materiałach reklamowych Galerii Dominikańskiej.

2.3. Jeden uczestnik może wziąć udział w Konkursie tylko z jedną pracą konkursową.

2.4. Wyłonienie zwycięzców Konkursu odbędzie się według poniższych zasad:

a) Zwycięzcy Konkursu zostaną wyłonieni przez Komisję Konkursową spośród wszystkich uczestników spełniających wymogi, o których mowa w punkcie 2.1 Regulaminu Konkursu

b) Ogłoszenie wyników Konkursu odbędzie się w dniu 10.06.2011.

2.5. Nagrody w Konkursie

Komisja Konkursowa wyłoni 14 najlepszych prac i przyzna następujące nagrody:

1 Miejsce – 3.000 PLN + prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

2 Miejsce – 3.000 PLN + prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

3 Miejsce – 3.000 PLN + prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

4 Miejsce – 3.000 PLN + prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

5 Miejsce – 3.000 PLN + prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

6 Miejsce – 1.000 PLN + prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

7 Miejsce – 1.000 PLN + prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

8 Miejsce – 1.000 PLN + prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

9 Miejsce – 1.000 PLN + prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

10 Miejsce – 1.000 PLN + prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

11 Miejsce - prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

12 Miejsce - prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

13 Miejsce - prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

14 Miejsce - prezentacja pracy na wystawach pokonkursowych na terenie ASP oraz na terenie Galerii Dominikańskiej +

prezentacja reprodukcji nagrodzonej pracy w formie baneru na terenie Galerii Dominikańskiej do dnia 10.06.2013

2.6 Oryginały nagrodzonych prac zostaną zwrócone uczestnikom Konkursu po zakończeniu wystaw pokonkursowych, najpóźniej do końca grudnia 2011. Oryginały pozostałych prac biorących udział w Konkursie zostaną zwrócone uczestnikom Konkursu najpóźniej do końca września 2011. Uczestnicy są zobowiązani do odbioru prac w siedzibie Organizatora na własny koszt najpóźniej do 15.10.2011. Po tym terminie Organizator będzie uprawniony do utylizacji prac na własny koszt.

3. ODBIÓR NAGRÓD

3.1. Zwycięzcy Konkursu zobowiązani są odebrać nagrody pieniężne u Organizatora i podpisać protokół odbioru nagrody. W przypadku nieodebrania nagrody, nagroda pozostanie do wyłącznej dyspozycji Organizatora.

4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PODATKOWA

Organizator oświadcza, iż nagrody zostaną wręczone, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j.: Dz. U. z 2000 r. Nr 14, poz. 176 ze zmianami). Każdy uczestnik przystępujący do Konkursu upoważnia Organizatora do pobrania na poczet należnego podatku kwoty pieniężnej stanowiącej część nagrody.

5. KOMISJA

5.1. Do przeprowadzenia Konkursu powołana zostanie Komisja Konkursowa, w skład której wejdą pracownicy Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, przedstawiciele Samorządu Studenckiego Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, przedstawiciele zarządcy Galerii Dominikańskiej.

5.2. Komisja Konkursowa będzie nadzorować przebieg Konkursu oraz będzie wyłaniać zwycięzców Konkursu. Od decyzji Komisji Konkursowej dotyczącej wyłonienia zwycięzców i przyznana nagród nie przysługuje żadna forma odwołania.

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

6.1. Treść niniejszego regulaminu będzie udostępniona do wglądu wszystkim zainteresowanym w siedzibie Organizatora oraz centrum informacyjnym Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu.

6.2. Każdy zwycięzca zobowiązany jest odebrać nagrodę od Organizatora Konkursu na koszt własny.

6.3. Materiały reklamowe Konkursu mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc prawną mają wyłącznie postanowienia niniejszego regulaminu.

6.4. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez uczestnika regulaminu Konkursu w całości. Przystępując do Konkursu uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zasad i zobowiązań określonych w Regulaminie.

6.5. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był wstanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej,

7. DANE OSOBOWE

7.1. Uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją i przeprowadzeniem Konkursu przez Organizatora w celach marketingowych, a także na opublikowanie swego imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania na liście laureatów. Dane osobowe uczestników Konkursu przetwarzane będą przy zachowaniu zasad określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie uniemożliwia udział w Konkursie. Każdy uczestnik Konkursu posiada prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.

Pozostałe aktualności