Przejdź do treści

Światowy sukces naszego absolwenta

Ogłoszenie
Opublikowano 05 gru 2012

Projekt "Touch the sound", którego współtwórcą i dyrektorem artystycznym jest Krzysztof Jagieło, zeszłoroczny absolwent Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów, odnosi spektakularne sukcesy na najważniejszych światowych festiwalach reklamy.

Projekt "Touch the sound" otrzymał 2 srebrne statuetki na festiwalu reklamowym Nowej Europy Goldedrum. Nagrody przyznano w kategoriach: innovative campaigns oraz events.http://www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/40065,DDB-Warszawa-zdobyla-Grand-Prix-Golden-Drum-w-kategorii-Multi-Channels-_wideo_

Projekt zdobył również srebro w EPICA Awards w kategorii Corporate Image
http://results.epica-awards.com/4080.html

Znalazł się też na shortliście w Eurobest:
http://www.eurobest.com/winners/2012/promo/entry.cfm?entryid=1006&award=99&order=0&direction=1&page=1#nav-prizes

Więcej o projekcie:

http://www.youtube.com/watch?v=nzzewDJJgT8

PolskieRadio.pl to portal informacyjny z największą bazą nagrań radiowych w Polsce. Zadaniem zespołu HYPERMEDIA ISOBAR było wypromowanie go na jednym z największych targów naukowych w Europie - Pikniku Naukowym. W tym celu wydrukowano najsłynniejsze nagrania radiowe przy użyciu technologii druku 3D. W ten sposób powstał dźwięk, który można dotknąć.

Krzysztof Jagieło, który jest współtwórcą idei i dyrektorem artystycznym projektu "Touch the sound", jest absolwentem Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów. W 2011 r. obronił dyplom magisterski pod kierunkiem prof. Ludwika Żelaźniewicza (Projektowanie Graficzne) i prof. Wiesława Gołucha(Grafika Intermedialna).

Krzyśkowi i całemu jego zespołowi serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

info: Jakub Jernajczyk
Katedra Sztuki Mediów

Pozostałe aktualności