Przejdź do treści

SKUP FOTO_TALENTU

Ogłoszenie
Opublikowano 05 lis 2019

Organizatorem akcji „SKUP FOTO_TALENTU” jest Fundacja „Absolwent”. Celem jest wykorzystanie talentu fotograficznego młodych ludzi i jego wypromowanie w ramach wykończenia wnętrz budynku Organizatora, w szczególności ozdobienie ścian przestrzeni ogólnodostępnej prowadzonego przez Organizatora trzygwiazdkowego obiektu hotelowego. Fundacja planuje zakupić od 50 do 80 zdjęć.

Uczestnikiem Akcji może być każdy student polskiej uczelni wyższej, posiadający ważną legitymację studencką.

Tematem zdjęć musi być szeroko pojęte życie studenckie.

Jeden uczestnik może zgłosić do 10 zdjęć.

Fotografie powinny być wykonane samodzielnie, muszą być pracami autorskimi. Termin dostarczenia zdjęć: 25 listopada 2019 r.

Szczegóły w regulaminie.

___
informacja: Fundacja Absolwent
zamieściła: Joanna Pałys

Pliki do pobrania

REGULAMIN skup foto-talentu.pdf
pdf, 66.64 KB
REGULAMIN skup foto-talentu.pdf

Regulamin

Pozostałe aktualności