Jak wygląda polski i międzynarodowy rynek sztuki? Jakie są tajemnice sukcesu rozpoznawalnych twórców?
Jak zbudować trwałe relacje z instytucjami sztuki i przedstawicielami biznesu? Weź udział w warsztatach Artist Management i dowiedź się, jak skutecznie tworzyć i rozwijać wizerunek artysty wizualnego.
Agencja Komunikacji Medialnej Media&Work wspólnie z przestrzenią Studio Bank zapraszają na drugą edycję szkoleń dla artystów wizualnych, którzy pragną nauczyć się skutecznego planowania własnej kariery zawodowej.
– Jeżeli chcesz, by Twoja twórczość i nazwisko stały się rozpoznawalne, chcesz dowiedzieć się jak współpracować z galeriami sztuki, muzeami, domami aukcyjnymi i kuratorami oraz poznać zasady marketingu sztuki, nasze warsztaty są właśnie dla Ciebie – wylicza Agencja Media&Work.
Stwórz własny plan działania
Czołowi eksperci z branży zdradzą tajniki z dziedziny reklamy, marketingu, a także opowiedzą, jak budować relacje z instytucjami sztuki i przedstawicielami biznesu. Uczestnicy stworzą własny plan działań zawierający najważniejsze kroki rozwoju kariery.
Artyści wezmą udział w warsztatach prowadzonych między innymi przez: Kamilę Tuszyńską – doktor nauk humanistycznych, eksperta od komunikacji wizualnej, Oksanę Bagriy – doświadczoną marszand, artystkę i konserwatorkę dzieł sztuki czy Bartłomieja Kochlewskiego – adwokata, specjalisty w prawie własności intelektualnej i prawie pracy.
Jak zauważa Anna Niemczycka-Gottfried, manager artystów i redaktor naczelna portalu Rynek i Sztuka, już z pierwszej edycji szkolenia udało się wyciągnąć wiele optymistycznych wniosków.
– Niewątpliwe korzyści przyniosła możliwość bezpośredniego kontaktu z artystami pragnącymi nauczyć się skutecznego planowania własnej kariery zawodowej. Uczestnicy zdobyli wiedzę na temat autopromocji, strategii zarządzania karierą oraz narzędzi, z jakich warto korzystać podczas budowania silnej marki osobistej – podkreśla Gottfried.
Praktyczna wiedza
Pierwsza edycja szkolenia zorganizowana w 2019 roku, spotkała się z pozytywnym przyjęciem uczestników. Artyści zwrócili szczególną uwagę na wartość merytoryczną i praktyczną stronę warsztatów.
– Warsztaty zmotywowały mnie do działania i uporządkowały sposób myślenia o sobie i tym, co robię. Spotkałam niesamowitych wykładowców, specjalistów w swoich dziedzinach. Ten czas to maraton wiedzy, która powinna stać się jednym z przedmiotów na wyższych uczelniach artystycznych. Dziękuję – podsumowała ilustratorka Olga Wróbel, jedna z uczestniczek pierwszej edycji warsztatów.
Kiedy i gdzie?
Szkolenie odbędzie się już 25 stycznia 2020 w Warszawie w STUDIO BANK (ul. Daniłowiczowska 18B).
Więcej informacji i koszt szkolenia na: www.media-work.pl/szkolenia-dla-artystow/
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o zgłoszenia na adres artysta@media-work.pl lub telefonicznie 609 614 359.
Dodatkowo, każdy uczestnik otrzyma bezpłatnie:
• Poradnik Artist Management w praktyce
• 1h konsultacji Artist Management z Agencją Media&Work
– ustalane indywidualnie – prosimy o wiadomość mailową: artysta@media-work.pl
• 1 h konsultacji prawnych z kancelarią SK Plus – office@skplus.eu
Nasi eksperci:
Anna Niemczycka-Gottfried – manager artystów, redaktor naczelna i wydawca Rynku i Sztuki – jednego z największych portali w Polsce poświęconych sztuce i inwestowaniu w sztukę.
Marcin Mańka – psycholog, trener, coach, prezenter radiowy i telewizyjny, konferansjer.
Kamila Tuszyńska – doktor nauk humanistycznych, medioznawca, teoretyk komiksu i książek obrazkowych, ekspert od komunikacji wizualnej i alfabetyzmu wizualnego, narratolog, artystka wizualna.
Oksana Bagriy – doświadczona marszand, a przy tym artystka i konserwatorka dzieł sztuki.
Bartłomiej Kochlewski – adwokat specjalizujący się w prawie własności intelektualnej i prawie pracy.
Więcej informacji:
www.media-work.pl/szkolenia-dla-artystow/
zamiesćiła AZG