Mediacja Sztuki reklamuje się na największych festiwalach na Dolnym Śląsku.
Katedra Mediacji Sztuki postawiła w tym roku na promocję kierunku w oparciu o udział w najważniejszych i najlepszych festiwalach we Wrocławiu i Dolnym Śląsku, dzięki temu najmłodszy kierunek ASP dociera z reklamą wprost do swoich potencjalnych odbiorców.
Za strategię odpowiedzialna jest mgr Agnieszka Kłos, pomysłodawczyni, prowadząca na co dzień zajęcia z Krytyki Artystycznej i Komunikacji Wizualnej, a także kierowniczka Katedry – Daria Milecka.
Do tej pory Mediacja była obecna na Brave Festivalu, II Niekongresie Animatorów Kultury w Lubiążu, Slot Art. Festivalu w Lubiążu. W planach największy i najważniejszy festiwal filmowy T – Mobile Nowe Horyzonty w najpopularniejszym kinie wrocławskim Nowe Horyzonty, w którym wisi plakat reklamowy kierunku Mediacji Sztuki. Powstał on na zajęciach mgr Agnieszki Kłos z Komunikacji Wizualnej.
Promocja oparta na udziale, obecności, rozmowie i kontakcie w połączeniu z pracą w sieci (Mediacja Sztuki oraz przedmioty kierunkowe mgr Agnieszki Kłos są obecne na najważniejszych portalach społecznościowych), dociera bezpośrednio do zainteresowanych odbiorców i wiąże się nie tylko z chwilowym zainteresowaniem, ale także utrwaleniem wizerunku kierunku i całej Akademii.
Zamieściła: Daria Milecka