Marcin Szewczyk zwycięzcą konkursu na etykietę Piwa Kamionkowskiego.
Marcin Szewczyk jest absolwentem naszej uczelni. W 2010 roku obronił dyplom z projektowania graficznego u prof. Eugeniusza Smolińskiego.
Jury konkursu na etykietę piwa Kamionkowskiego (Jasne, Miodowe, Korzenne) z Browaru Czarnków, obradujące w składzie: Magdalena Frankowska (Fontarte, STGU), Piotr Rypson (autor książki „Nie gęsi. Polskie projektowanie graficzne 1919-1949"), Michał Woliński (Piktogram/BLA) i Andrzej Wandzel (Browar Czarnków) przyznało w dniu 6 czerwca 2012 główną nagrodę Marcinowi Szewczykowi. Przyznano także dwa wyróżnienia dla Karoliny Kotowskiej i Szymona Poteraja. Nagrodzona i wyróżnione prace cechują się wysokim poziomem graficznym, w adekwatny sposób odpowiadają specyfice produktu i w ciekawy sposób oddają charakter Soho Factory, w którym klimat postindustrialnej części Kamionka miesza się z żywiołowym buzowaniem kultury i biznesu. Zgodnie z regulaminem konkursu zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2000 zł. Dodatkowo organizatorzy postanowili nagrodzić autorów wyróżnionych prac wyjazdem na 25 Biennale Grafiki w Brnie w dniach 21-24 czerwca 2012.
Organizatorzy:
Soho Factory www.sohofactory.pl
Browar Czarnków www.browarczarnkow.pl
Partnerzy:
Piktogram www.piktogram.org
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) www.stgu.pl
AG