Budowanie artystycznej marki
Budowanie artystycznej marki
Władek Foltyński
5 grudnia 2022 r.
- godz. 13.00-14.30 Część I Budowanie artystycznej marki – wprowadzenie dla artystów (muzyków, plastyków i aktorów)
- godz. 14.30-16.00 Część II Budowanie artystycznej marki w zawodzie plastyka
Obowiązuje limit miejsc. O zakwalifikowaniu się na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń. Rejestracja na wydarzenie zaczyna się 30 listopada 2022 r. od godz. 09.00 i potrwa do 2 grudnia 2022 r. do godz. 12.00. W tym czasie będzie aktywny formularz zgłoszeniowy, do którego link z dostępem rozsyłamy dla studentów mailowo. O zakwalifikowaniu się do udziału w wykładach studenci zostaną powiadomieni mailowo. Wiadomość zostanie wysłana na adres e-mail wskazany przez uczestnika w formularzu zgłoszeniowym w dniu 2 grudnia 2022 r. do godz. 16.00.
Przygotowana zostanie także lista rezerwowa. Jeżeli ktoś z osób zakwalifikowanych zrezygnuje z udziału w wykładach wówczas będziemy kontaktować się z kolejną osobą z listy oczekujących.
Projekt jest finansowany ze środków Gminy Wrocław. Partnerem projektu jest Wrocławskie Centrum Akademickie.
ICRA Innowacyjne Centrum Rozwoju Artysty – wspólna inicjatywa dydaktyczna Akademii artystycznych Wrocławia.
Akademia Sztuk Pięknych im. E. Gepperta wraz z Akademią Muzyczną im. K. Lipińskiego i Akademią Sztuk Teatralnych
im. S. Wyspiańskiego filia we W-wiu rozpoczęły wspólny projekt dydaktyczny, mający na celu wsparcie kształcenia w zakresie kompetencji potrzebnych do efektywnego funkcjonowania na rynku pracy. Przy pomocy Wrocławskiego Centrum Akademickiego rusza seria warsztatów, na które zapraszamy zainteresowanych studentów.