zgodnie z Zarządzeniem Rektora z dnia 12 maja 2021 w sprawie: ustalenia zasad dostępu do pracowni kierunkowych studentom i doktorantom w trakcie trwania zajęć oraz po ich zakończeniu, w okresie wakacyjnym.
Szanowni Studenci, Doktoranci, Szanowni Wykładowcy i Pracownicy ASP,
wychodząc na przeciw postulatom Samorządu Studenckiego, Doktorantów ale róznież Wykładowców
działając na podstawie art.23 ust. 1, ust.2 pkt2 i art.50 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity: Dz.U.2021 r., poz. 478), § 2 ust 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu z dnia 16 października 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania uczelni artystycznych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U.2020 poz. 1832) oraz Statutu § 9 ust.1 i ust.4 pkt 2 i pkt 11 Statutu ASP im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, zarządzam, co następuje:
§ 1
Utrzymane zostają szczególne zasady dostępu do infrastruktury uczelni określone Zarządzeniem Rektora nr I/91/2020 Przywraca się możliwość dostępu do pracowni kierunkowych oraz pracowni specjalistycznych (modelarni, warsztatów) poza zajęciami dla studentów i doktorantów Akademii od godziny 9.00 do godziny 22.00. Dostęp do pracowni, warsztatów i laboratoriów odbywa się przy zapewnieniu bezpiecznych warunków pracy, pomocy pracowników technicznych, inżynieryjnych, laboratoryjnych (dalej techniczno – inżynieryjnych), jeśli wymaga tego specyfika pracowni, z uwzględnieniem aktualnego zagrożenia epidemicznego oraz przepisów prawa. W celu uzyskania zgody na skorzystanie przez studentów i doktorantów z infrastruktury, zobowiązani są oni do skontaktowania się z kierownikiem danej pracowni, w celu ustalenia harmonogramu dostępu, który stanowi załącznik nr 1 określający: wydział, nazwę pracowni, nr pomieszczenia, lokalizację, nazwisko i imię studenta/doktoranta, dzień, godziny pracy oraz pomoc pracownika techniczno – inżynieryjnego (jeśli wymaga tego specyfika pracowni). Prowadzący pracownię sporządza harmonogram dostępu, o którym mowa w ust.4, poza godzinami prowadzonych zajęć (jeśli odbywają się w pracowni zajęcia stacjonarne), z uwzględnieniem dni weekendowych (jeśli istnieje taka możliwość) oraz okresu letniego(uwzględniający plan urlopowy). Harmonogramy korzystających z pracowni i warsztatów specjalistycznych prowadzący pracownię, po uzyskaniu akceptacji dziekana wydziału (podpis), przedstawiają kierownikowi DOS, w celu rozdysponowania między właściwymi budynkami uczelni. Harmonogram dostępu powinien zostać rozpisany na minimum miesięczny okres korzystania. Wejście na teren Uczelni studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a także doktorantów, odbywać się będzie na podstawie okazanej legitymacji studenta/doktoranta oraz weryfikacji odpowiednich harmonogramów studentów i doktorantów. Na teren Akademii można wejść tylko przez portiernię Plac Polski 3 / 4 oraz portiernię budynku CSU.CI ul. Traugutta 19/21. Specjalista ds. BHP oraz Kierownik Działu TG odpowiadają za wsparcie, w zakresie wyposażenia sal w środki bezpieczeństwa epidemiologicznego w szczególności w środki dezynfekujące ręce, narzędzia oraz sprzęt. Specjalista ds. BHP odpowiada również za weryfikację liczby osób mogących korzystać z danej pracowni stosownie do obecnie obowiązujących przepisów. Na terenie Akademii obowiązuje zasada DDM: dezynfekcji, dystansu oraz noszenia maseczki. Zawieszeniu ulegają wszystkie zbiorowe spotkania (studentów, doktorantów, kół naukowych, dotyczące wydarzeń kulturalnych) i realizowane mogą być one tylko drogą on-line. Zawieszeniu ulegają wszystkie inne zborowe spotkania, które nie są bezpośrednio związane z zapewnieniem właściwego funkcjonowania Uczelni.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 15 maja od godziny 6.00 i obowiązuje do odwołania.
zamieśćiła AZG
aktual. M. Szumiejko DOS