zgodnie z Zarządzeniem Rektora z dnia 7 maja 2021 w sprawie: wyznaczenia i zorganizowania letniej sesji egzaminacyjnej w roku akademickim 2020/2021
Szanowni Studenci, Doktoranci, Szanowni Wykładowcy i Pracownicy ASP,
Na podstawie § 39 ust.3 Regulaminu Studiów ASP m. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ( Uchwała Senatu z dnia 26 kwietnia 2019r. nr 12/2019), Zarządzenia Rektora nr I/91/2020 z dnia 18 września 2020r., oraz w oparciu o pełnomocnictwa udzielone przez Rektora zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Prowadzący zajęcia, za wiedzą i zgodą dziekana wydziału, mają obowiązek dostosowania metod przeprowadzenia weryfikacji zakładanych efektów uczenia się tj. zaliczeń, przeglądów egzaminacyjnych oraz egzaminów do sytuacji epidemicznej i zarządzeń Rektora.
2. Na podstawie Zarządzenia Rektora nr I/39/2021 z dnia 28 kwietna 2021r. sesja egzaminacyjna w semestrze letnim może zostać przeprowadzona w formie stacjonarnej lub zdalnej po wyrażeniu pisemnej woli przez prowadzącego i studentów.
3. Zmiana formy zaliczenia przedmiotu ze stacjonarnej na zdalną, dokonana przez prowadzącego, w związku ze złożonym dziekanowi pisemnym oświadczeniem, wymaga poinformowania studentów, na co najmniej siedem dni przed planowanym terminem zaliczenia
4. Złożone przez studenta do dziekanatu oświadczenie pisemne, obejmuje wszystkie przeglądy, zaliczenia i egzaminy z przedmiotów oznaczonych w planie literami O, O/R, R. Oświadczenie należy złożyć nie później niż do 27 maja 2021r.
5. Prowadzący zajęcia ustalają ze studentami wnioskującymi o sesję zdalną, sposób przeprowadzenia zaliczenia lub egzaminu. Prowadzący zobligowani są do wykorzystania technologii informatycznych i narzędzi zawartych w MS Office 365.
6. Szczegółową organizację sesji egzaminacyjnej ustala dziekan w trybie i na zasadach ustalonych w § 42 - 46 Regulaminu studiów ASP im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu. Harmonogram sesji podany zostaje przez dziekanaty na stronie internetowej wydziału oraz rozesłany mailowo na adresy studentów.
7. Ustalam ramowy harmonogram letniej sesji egzaminacyjnej w roku akademickim 2020/2021:
a) zakończenie zajęć dydaktycznych – 14.06.2021r.
b) sporządzenie przez prowadzących list studentów, którzy nie uzyskają zaliczenia – odpowiednio tydzień wcześniej przed ostatnim dniem zajęć (tj. 07.06.2021r.); listy składane są w dziekanatach w formie elektronicznej na potrzeby sporządzenia dokumentacji przebiegu studiów (protokołów), które prowadzący muszą uzupełnić w trakcie ustalonych przez dziekana przeglądów;
c) ogłoszenie listy studentów niedopuszczonych do sesji następuje ostatniego dnia zajęć. Studenci nie dopuszczeni do sesji zostaną poinformowani przez dziekanaty drogą mailową;
d) przeglądy z przedmiotów artystycznych, egzaminy i zaliczenia ze stopniem przedmiotów teoretycznych od 15.06.2021. do 30.06.2021r. z wyłączeniem, dla studiów stacjonarnych, dni ustawowo wolnych od pracy,
e) uzupełnienie ocen w protokołach przez prowadzących w formie elektronicznej i odesłanie na adresy mailowe do dziekanatów do 15.07.2021r.,
f) zapisy studentów do wybranych pracowni dokonane na kartach wpisu odesłanych do dziekanatów w formie mailowej do 15.10.2021r.
g) dokonanie wpisu na semestr letni roku akademickiego 2020/2021 do 09.10.2021r.
h) przerwa semestralna od 01.07.2021r. do 30.09.2021r.
i) sesja poprawkowa odbędzie się w terminie od 15.09.2021r. do 21.09.2021r.
j) obrony prac dyplomowych:
· dyplomy magisterskie do 31 października 2021r.
· dyplomy licencjackie do 9 lipca (możliwość przystąpienia do rekrutacji na studia drugiego stopnia w terminie 12/13/14 lipca) lub do 31 października (bez możliwości przystąpienia do rekrutacji)
8. Student zostaje dopuszczony do sesji egzaminacyjnej z przedmiotów, z których uzyskał zaliczenie.
9. Dziekan na wniosek studenta, może wyrazić zgodę na przesunięcie sesji. Wniosek złożony w wersji mailowej musi uzyskać pozytywną opinię prowadzącego przedmiot. Termin złożenia podania upływa dnia 26.06.2021r., a sesja może zostać przesunięta maks. do dnia 21.09.2021r.
§ 2
1. W związku z sytuacją pandemiczną odwołuje się do końca roku akademickiego, organizację obowiązkowych plenerów w trybie stacjonarnym. Prowadzący są zobligowani umożliwić studentom, którzy zgodnie z planem studiów muszą uzyskać zaliczenie (również z roku akademickim 2019/2020), odbycie praktyki plenerowej w formie zdalnej, np. jako kilkudniowe warsztaty lub w innej alternatywnej formie mogącej plener zastąpić (spotkania zdalne, zadania w ramach pracowni).
2. Termin realizacji pleneru i jego program ustala prowadzący pracownie.
3. W przypadku praktyk zaliczenie może odbyć się na podstawie Regulaminu studiów w § 18, ust. 3, pkt. 2,3,4 dotyczących sposobu ich zaliczenia.
4. Koordynację procesu (harmonogramu zajęć alternatywnych) dokonuje opiekun praktyk.
§ 3
Termin złożenia protokołów egzaminacyjnych po zakończeniu sesji, łącznie z terminami poprawkowymi, upływa dnia 30.09.2021r.
§ 4
Zgodnie z Zarządzeniem nr I/94/2020 z dnia 18 września 2020r. § 5 pkt 2 i § 4 pkt 1 po zakończeniu zajęć prowadzonych metodą zdalną prowadzący mają obowiązek wypełnienia załącznika nr 2
ww. zarządzenia.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
zamieśćiła AZG