w sprawie zmiany organizacji pracy pracowników administracji zatrudnionych w Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.
Szanowni Studenci i Doktoranci,
Szanowni Wykładowcy,
Informujemy, że Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi począwszy od 15 marca 2021r. będą pracowali w hybrydowym systemie pracy (częściowo zdalnie, częściowo stacjonarnie) zgodnie z harmonogramem ustalonym przez kierownika danego działu.
Wszelka korespondencja służbowa z pracownikami administracji powinna, odbywać się za pośrednictwem elektronicznej poczty służbowej lub za pośrednictwem telefonów.
W przypadkach nagłych, dokumenty mogą być przekazane na portiernie w zaklejonej kopercie z imieniem i nazwiskiem oraz jednostką organizacyjną, w której pracuje pracownik, do którego adresowana jest koperta.
W związku z obowiązkiem uczelni dotyczącym przesyłania raportu na temat skutków COVID-19, utrzymuje się obowiązek przekazywania informacji w formie mailowej przez wszystkie działy uczelni zajmujące się pracownikami, studentami i doktorantami na temat kwarantanny, izolacji, przebywania w szpitalu z podejrzeniem zakażenia oraz informacji o zakażeniu.
Obowiazek ten dotyczy również studentów i doktorantów
Informację tą należy przekazywać na adres: m.szumiejko@asp.wroc.pl - włącznie z dniami wolnymi
przypominamy o możliwosci kontaktu telefonicznego
794-109-122
Zobowiązuje się pracowników do bieżącego śledzenia informacji zamieszczanych na stronie internetowej ASP oraz przekazywanych drogą mailową.
Nowa organizacja pracy wchodzi w życie z dniem 15 marca 2021r. i obowiązują do odwołania.
Szczegóły komunikatu w załączeniu
inf. zam.
M. Szumiejko DOS