Unreal Engine jako narzędzie wspomagające projektowanie
Program i cel
Celem kursu – o charakterze teoretycznym i praktycznym – jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu posługiwania się silnikiem Unreal Engine 5 oraz wykorzystaniem jego możliwości w pracy projektanta, stając się tym samym konkurencyjnym na rynku pracy.
Zadanie kursowe polega na stworzeniu autorskiej przestrzeni wirtualnej oraz opracowaniu interaktywnej aplikacji umożliwiającej jej swobodną, interaktywną eksplorację.
Formy kształcenia
-
wykłady;
-
ćwiczenia.
Warunki zapisu
-
kurs do wyboru w semestrze zimowym dla studentów I i II roku studiów stacjonarnych II stopnia;
-
obowiązuje limit miejsc;
-
o przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.
Wstępne wymagania to:
-
ogólna wiedza z zakresu przestrzeni, formy, struktury, kompozycji plastycznej, operowania barwą i fakturą, geometrii i ergonomii;
-
umiejętność posługiwania się programami komputerowymi do modelowania obiektów 3D oraz grafik 2D.
Materiały dydaktyczne
- dokumentacja techniczna dostępna na oficjalnej stronie internetowej producenta oprogramowania: www.docs.unrealengine.com