Przejdź do treści

Grafika reklamowa, wydawnicza i media cyfrowe – studia podyplomowe

Grafika reklamowa, wydawnicza i media cyfrowe

Zapraszamy absolwentów studiów licencjackich i magisterskich na nowo otwarty kierunek Grafika reklamowa, wydawnicza i media cyfrowe! Ten program jest idealny dla każdego, kto chce zdobyć praktyczne umiejętności w projektowaniu graficznym, rozwijać się zawodowo lub związać swoją przyszłość z branżą kreatywną.

Dołącz do nas jeśli:

  • pracujesz w kulturze, edukacji, administracji, marketingu lub mediach i zależy Ci na rozwoju zawodowym oraz poszerzaniu kompetencji;
  • jesteś na etapie zmiany ścieżki kariery lub zdobywasz nowe umiejętności;
  • prowadzisz działalność, jesteś freelancerem lub właścicielem marki osobistej i chcesz tworzyć spójne wizualnie komunikaty graficzne;
  • jesteś osobą kreatywną, która chce uczyć się w działaniu, w inspirującym środowisku uczelni artystycznej, poszerzając kontakty zawodowe.
Grafika reklamowa, wydawnicza i media cyfrowe

Co nas wyróżnia

Warsztatowa formuła studiów

rozwijanie umiejętności praktycznych, aktywne działanie, eksperymentowanie

Bogata oferta tematyczna

zajęcia podzielone są na zróżnicowane bloki tematyczne, które pozwalają zgłębiać różne aspekty projektowania graficznego

Na program składają się:

  • przedmioty kierunkowe w formie warsztatów – zadania praktyczne stawiane są w sposób problemowo-poszukujący. Tematyka zajęć i realizowane projekty odpowiadają na aktualne potrzeby i wyzwania rynku kreatywnego;
  • teoria (wykłady) – każdy moduł zajęć łączy teorię z praktyką. Warsztaty zaczynają się od solidnych podstaw teoretycznych, które płynnie przechodzą w realizację projektów związanych z omawianym tematem;
  • laboratorium komputerowe (w ramach realizacji zadania) – nauka programów graficznych w kontekście projektowym pozwala zastosować nabytą wiedzę i umiejętności w praktyce podczas zajęć (praca w programach Adobe: Illustrator, InDesign, Figma, Adobe Premire).

Program studiów ma charakter oryginalny i autorski. Jego zadaniem jest rozwijanie i doskonalenie myślenia projektowego, przygotowując Absolwentów do pracy w agencjach reklamowych, wydawnictwach, instytucjach kultury, zespołach kreatywnych, czy w edukacji.

Struktura modułów dydaktycznych

plan programu przewiduje stopniowe poszerzanie wiedzy. Uczestnicy studiów będą pracować nad projektami, które obejmują m.in. projektowanie materiałów reklamowych, ulotek, plakatów, okładek książek i płyt muzycznych a także publikacji elektronicznej (landing page). Poznają podstawy i zasady projektowania wydawniczego (ilustracja artykułu prasowego, tworzenie komiksu). W kontekście mediów cyfrowych uczą się podstaw montażu wideo oraz zasad pracy z obrazem.

Zajęcia stacjonarne na ASP

środowisko artystyczne, niepowtarzalna atmosfera uczelni i wartościowa sieć kontaktów w branży

Prestiż ASP

świadectwo renomowanej uczelni artystycznej.

Bezpośredni kontakt z profesjonalistami

zajęcia prowadzą wykładowcy ASP oraz praktycy z branży kreatywnej, co zapewnia dostęp do aktualnej wiedzy i różnorodnych perspektyw projektowych

Grafika reklamowa, wydawnicza, media cyfrowe

Poznaj naszych wykładowców

Czytaj więcej o Poznaj naszych wykładowców

Tryb studiów i harmonogram zjazdów

Grafika reklamowa, wydawnicza i media cyfrowe
Harmonogram zjazdów

Październik / 11–12 / 25–26
Listopad / 08–09 / 22–23
Grudzień / 06–07 / 20–21
Styczeń / 10–11 / 24–25
Luty / 07–08 / ferie
Marzec / 14–15 / 28–29
Kwiecień / 11–12 / 25–26
Maj / 09–10 / 23–24
Czerwiec / 06–07 przegląd /i 13–14 przegląd

Plan dnia

Sobota / 7 godzin / 10:00–16:15
10:00–10:45
10:45–11:30
Przerwa kawowa: 11:30–11:45 (15 minut)
11:45–12:30
12:30–13:15
Przerwa obiadowa: 13:15–14:00 (45 minut)
14:00–14:45
14:45–15:30
15:30–16:15

Niedziela / 7 godzin / 9:00–15:00
09:30–10:15
10:15 – 11:00
11:00 – 11:45
Przerwa kawowa: 11:45–12:00 (15 minut)
12:00–12:45
12:45–13:30
13:30–14:15
14:15–15:00

Rekrutacja oraz opłaty

Grafika reklamowa, wydawnicza i media cyfrowe

Rekrutacja – krok po kroku

Krok 1
  • dokonaj opłaty wpisowej w wysokości 150 zł* na nr konta 51 1160 2202 0000 0005 8270 7307 Bank Millennium S.A.

* Na studia może zostać przyjętych maksymalnie 20 osób. Warunkiem uruchomienia studiów jest zebranie grupy liczącej minimum 18 uczestników. W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku. W takim wypadku opłata wpisowa podlega zwrotowi.

Krok 2

przygotuj dokumenty:

  • kwestionariusz (jako załącznik poniżej)
  • kopię dyplomu ukończenia studiów
  • 1 fotografię (35 x 45 mm) – o ile nie została wgrana do kwestionariusza
  • potwierdzenie wniesienia opłaty wpisowej w kwocie 150 zł
Krok 3

złóż dokumenty:

  • za pomocą poczty elektronicznej: m.szumiejko@asp.wroc.pl
  • za pomocą poczty tradycyjnej na adres: pl Polski 3/4 50–156 Wrocław, pok. 106M
  • bezpośrednio od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00–14:00:  pl Polski 3/4 50–156 Wrocław, pok. 106M
Grafika reklamowa, wydawnicza i media cyfrowe

Do pobrania

Program studiów 2025/2026
pdf, 794.19 KB
Program studiów 2025/2026
Kwestionariusz osobowy
doc, 42.5 KB
Kwestionariusz osobowy
Grafika reklamowa, wydawnicza i media cyfrowe