Grafika reklamowa, wydawnicza i media cyfrowe – studia podyplomowe

Zapraszamy absolwentów studiów licencjackich i magisterskich na nowo otwarty kierunek Grafika reklamowa, wydawnicza i media cyfrowe! Ten program jest idealny dla każdego, kto chce zdobyć praktyczne umiejętności w projektowaniu graficznym, rozwijać się zawodowo lub związać swoją przyszłość z branżą kreatywną.
Dołącz do nas jeśli:
- pracujesz w kulturze, edukacji, administracji, marketingu lub mediach i zależy Ci na rozwoju zawodowym oraz poszerzaniu kompetencji;
- jesteś na etapie zmiany ścieżki kariery lub zdobywasz nowe umiejętności;
- prowadzisz działalność, jesteś freelancerem lub właścicielem marki osobistej i chcesz tworzyć spójne wizualnie komunikaty graficzne;
- jesteś osobą kreatywną, która chce uczyć się w działaniu, w inspirującym środowisku uczelni artystycznej, poszerzając kontakty zawodowe.
Co nas wyróżnia
Warsztatowa formuła studiów
rozwijanie umiejętności praktycznych, aktywne działanie, eksperymentowanie
Bogata oferta tematyczna
zajęcia podzielone są na zróżnicowane bloki tematyczne, które pozwalają zgłębiać różne aspekty projektowania graficznego
Na program składają się:
- przedmioty kierunkowe w formie warsztatów – zadania praktyczne stawiane są w sposób problemowo-poszukujący. Tematyka zajęć i realizowane projekty odpowiadają na aktualne potrzeby i wyzwania rynku kreatywnego;
- teoria (wykłady) – każdy moduł zajęć łączy teorię z praktyką. Warsztaty zaczynają się od solidnych podstaw teoretycznych, które płynnie przechodzą w realizację projektów związanych z omawianym tematem;
- laboratorium komputerowe (w ramach realizacji zadania) – nauka programów graficznych w kontekście projektowym pozwala zastosować nabytą wiedzę i umiejętności w praktyce podczas zajęć (praca w programach Adobe: Illustrator, InDesign, Figma, Adobe Premire).
Program studiów ma charakter oryginalny i autorski. Jego zadaniem jest rozwijanie i doskonalenie myślenia projektowego, przygotowując Absolwentów do pracy w agencjach reklamowych, wydawnictwach, instytucjach kultury, zespołach kreatywnych, czy w edukacji.
Struktura modułów dydaktycznych
plan programu przewiduje stopniowe poszerzanie wiedzy. Uczestnicy studiów będą pracować nad projektami, które obejmują m.in. projektowanie materiałów reklamowych, ulotek, plakatów, okładek książek i płyt muzycznych a także publikacji elektronicznej (landing page). Poznają podstawy i zasady projektowania wydawniczego (ilustracja artykułu prasowego, tworzenie komiksu). W kontekście mediów cyfrowych uczą się podstaw montażu wideo oraz zasad pracy z obrazem.
Zajęcia stacjonarne na ASP
środowisko artystyczne, niepowtarzalna atmosfera uczelni i wartościowa sieć kontaktów w branży
Prestiż ASP
świadectwo renomowanej uczelni artystycznej.
Bezpośredni kontakt z profesjonalistami
zajęcia prowadzą wykładowcy ASP oraz praktycy z branży kreatywnej, co zapewnia dostęp do aktualnej wiedzy i różnorodnych perspektyw projektowych
Tryb studiów i harmonogram zjazdów
Harmonogram zjazdów
Październik / 11–12 / 25–26
Listopad / 08–09 / 22–23
Grudzień / 06–07 / 20–21
Styczeń / 10–11 / 24–25
Luty / 07–08 / ferie
Marzec / 14–15 / 28–29
Kwiecień / 11–12 / 25–26
Maj / 09–10 / 23–24
Czerwiec / 06–07 przegląd /i 13–14 przegląd
Plan dnia
Sobota / 7 godzin / 10:00–16:15
10:00–10:45
10:45–11:30
Przerwa kawowa: 11:30–11:45 (15 minut)
11:45–12:30
12:30–13:15
Przerwa obiadowa: 13:15–14:00 (45 minut)
14:00–14:45
14:45–15:30
15:30–16:15
Niedziela / 7 godzin / 9:00–15:00
09:30–10:15
10:15 – 11:00
11:00 – 11:45
Przerwa kawowa: 11:45–12:00 (15 minut)
12:00–12:45
12:45–13:30
13:30–14:15
14:15–15:00
Rekrutacja oraz opłaty
Rekrutacja – krok po kroku
Krok 1
- dokonaj opłaty wpisowej w wysokości 150 zł* na nr konta 51 1160 2202 0000 0005 8270 7307 Bank Millennium S.A.
* Na studia może zostać przyjętych maksymalnie 20 osób. Warunkiem uruchomienia studiów jest zebranie grupy liczącej minimum 18 uczestników. W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku. W takim wypadku opłata wpisowa podlega zwrotowi.
Krok 2
przygotuj dokumenty:
- kwestionariusz (jako załącznik poniżej)
- kopię dyplomu ukończenia studiów
- 1 fotografię (35 x 45 mm) – o ile nie została wgrana do kwestionariusza
- potwierdzenie wniesienia opłaty wpisowej w kwocie 150 zł
Krok 3
złóż dokumenty:
- za pomocą poczty elektronicznej: m.szumiejko@asp.wroc.pl
- za pomocą poczty tradycyjnej na adres: pl Polski 3/4 50–156 Wrocław, pok. 106M
- bezpośrednio od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00–14:00: pl Polski 3/4 50–156 Wrocław, pok. 106M