Współczesny artysta: zawód, pasja czy hobby?
Ruszamy z wykładami i warsztatami w ramach Innowacyjnego Centrum Rozwoju Artysty ICRA.
Drodzy Studentki, Studenci, Osoby studiujące, w tym semestrze ruszamy z wykładami i warsztatami w ramach Innowacyjnego Centrum Rozwoju Artysty ICRA. Wszystko po to, aby ułatwić Wam start zawodowy. W tym roku chcemy działać w nowej – bardziej otwartej formule.
W najbliższym czasie zrealizujemy 3 wykłady, które poprowadzą: dr Amelia Golema i Małgorzata Kramarz.
Pierwszy wykład:
„WSPÓŁCZESNY ARTYSTA: ZAWÓD, PASJA CZY HOBBY?”
O czym będzie mowa?
Spotkanie skoncentrowane wokół wyzwań, z jakimi mierzy się współczesny artysta. Czy dzisiaj łatwo być artystą? Czy wystarczy być artystą, czy trzeba posiadać inne kompetencje? Czy specyficzna wrażliwość estetyczna jest zagrożeniem czy szansą we współczesnym świecie?
Kiedy? 28 lutego 2024 r. godz. 15.30-17.00
Gdzie? Centrum Sztuk Użytkowych, Sala audytoryjna 410 (4. piętro), ul. Traugutta 19/21
Dla kogo? Dla wszystkich chętnych studentów wrocławskich uczelni artystycznych: AMKL, ASP, AST.
Jak się zapisać?
Klikając w poniższy formularz, który będzie aktywny od 23 lutego 2024 r. od godz. 8.30 do 27 lutego do godz. 14.00
Link: https://forms.gle/o3Qh46G3avMi6Rcf6
Czy jest limit miejsc? Przyjmiemy na wykład maksymalnie 120 osób.
BONUS 1: Podczas wykładu odbędzie się losowanie 6 osób (po 2 przedstawicieli z każdej wrocławskiej uczelni artystycznej - AMKL, ASP i AST). Wylosowani szczęśliwcy będą uczestniczyć w warsztacie, prowadzonym dr Amelię Golemę i Małgorzatę Kramarz w dniu 23 marca 2024 r.
BONUS 2: Uczestnicy wykładów mają usprawiedliwioną nieobecność na zajęciach w swojej Uczelni.
Udział w wykładzie jest bezpłatny.
Osoba do kontaktu: Piotr Kuczkowski e-mail: p.kuczkowski@asp.wroc.pl
ICRA to projekt realizowany pomiędzy trzema uczelniami artystycznymi Wrocławia - Akademią Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta, Akademią Muzyczną im. K. Lipińskiego i Akademią Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie Filia we W-wiu, który ma na celu wsparcie kształcenia w zakresie kompetencji potrzebnych do efektywnego funkcjonowania na rynku sztuki i pracy oraz rozwoju artystycznego studentów poprzez pracę ukierunkowaną na wydobywanie i pielęgnowanie naturalnego potencjału artysty, wspieranie pozytywnej emocjonalności, odporności mentalnej, redukcja stresu, poszerzenie obszaru zagadnień dydaktycznych o mechanizmy motywujące.