Przejdź do treści

ICRA powraca

Komunikat
Opublikowano 14 paź 2024
azg

Wraz z nowym rokiem akademickim powracają szkolenia Innowacyjnego Centrum Rozwoju Artysty ICRA.

Zapraszamy do udziału w pierwszym wykładzie dla studentów i absolwentów wszystkich wrocławskich uczelni artystycznych: Dialog wewnętrzny w głowie artysty – jak nim zarządzać? Jest to wykład z serii Psychologiczny Aparat Wykonawczy. O czym będzie mowa?

  • Toksyczny dialog wewnętrzny ("wróg we własnej głowie");
  • Analiza Transakcyjna: świadomość trzech wewnętrznych stanów ego ("Dziecko, Rodzic, Dorosły")

Prowadzące: dr Amelia Golema i mgr Małgorzata Kramarz
Termin: 18 października 2024 r. godz. 10.00-11.30
Miejsce: ASP Centrum Sztuk Użytkowych, Sala Audytoryjna 410 (4. piętro), ul. Traugutta 19/21
Zapisy online na wykład zaczynają się 12 października 2024 r. od godz. 11.00 i potrwają do wyczerpania limitu miejsc. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod linkiem: FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. Potwierdzenie wysłania zgłoszenia jest równoznaczne z przyjęciem na listę uczestników.

Jeśli z jakiś powodów uczestnik nie będzie mógł wziąć udziału w wykładzie prosimy o przesłanie informacji na adres: biuro.karier@amkl.edu.pl W takiej sytuacji pierwsza osoba z listy oczekujących skorzysta z wolnego miejsca.

Szczegółowy harmonogram szkoleń, które odbędą się w tym semestrze w ramach ICRA jest dostępny >> na stronie <<

ICRA

Szkolenia ICRA edycji jesień/zima 2024 są realizowane w ramach projektu „Niełatwa sztuka bycia artystą – warsztaty i kursy w zakresie sztuk muzycznych oraz świadomego budowania kariery zawodowej". Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.  


ICRA to projekt realizowany pomiędzy trzema uczelniami artystycznymi Wrocławia – Akademią Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta, Akademią Muzyczną im. K. Lipińskiego i Akademią Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie Filia we W-wiu, który ma  na celu wsparcie kształcenia w zakresie kompetencji potrzebnych do efektywnego funkcjonowania na rynku sztuki i pracy oraz rozwoju artystycznego studentów poprzez pracę ukierunkowaną na wydobywanie i pielęgnowanie naturalnego potencjału artysty, wspieranie pozytywnej emocjonalności, odporności mentalnej, redukcja stresu, poszerzenie obszaru zagadnień dydaktycznych o mechanizmy motywujące.

Pozostałe aktualności