Pracownia Reklamy i Informacji Wizualnej
Pracownia Dyplomująca
Pracownia stawia za cel rynkowe i społeczne aspekty projektowania graficznego. Przygotowuje studenta do pracy w obszarze informacji wizualnej i szeroko pojętej reklamie. Kształtuje postawę odpowiedzialnego projektowania oraz pozwala nabywać umiejętności w relacji projektant – klient.
Misją Pracowni jest przekazywanie wiedzy z kształtowania świadomości produktu, marki i usług. Studenci podejmują działania związane z potrzebami klienta oraz wymogami rynkowymi. Poznają środki, metody budowania strategii przekazu wizualnego.
Przedmioty
Projektowanie graficzne
Zapisy
Znajomość z zakresu typografii, znaku, podstaw projektowania graficznego. Otwartość, chęć pracy z klientem/podmiotem.
Lektury
- Albin K., Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacja
- Barry P., Pomysł w reklamie. Idee, strategie i kampanie
- Bergström B., Komunikacja wizualna
- Lenk K., Krótkie teksty o sztuce projektowania
- Gonzales-Miranda Elena, Quindos Tania, Projektowanie ikon i piktogramów