Marketing i Zarzadzanie Projektem
Marketing i Zarządzanie Projektem
PROWADZĄCY
dr inż. Anna Sałamacha
OPIS
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami w obszarze zarządzania, w tym zarządzania marketingowego oraz zarządzania projektem.
Podczas zajęć studenci poznają poszczególne etapy procesu zarządzania marketingowego. Dowiadują się w jaki sposób gromadzić niezbędne informacje za pomocą rzetelnie przeprowadzonych badań marketingowych, jakie są metody analizy otoczenia, a także jak określać grupy docelowe oraz kreować narzędzia marketing – mix. Ponadto zaznajamiają się z metodykami, metodami i narzędziami zarządzania projektami.
PRZYKŁADOWE TEMATY REALIZOWANE ZE STUDENTAMI
Współczesne koncepcje marketingu
Otoczenie przedsiębiorstwa
Segmentacja rynku
Marketing mix
Narzędzia zarządzania projektami
LEKTURY
Kotler Ph., Keller K., Marketing, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2018 Andruszkiewicz K., Marketing. Podręcznik akademicki, TNOiK, Toruń 2011 Michalski E., Marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009 Wysocki R., Mcgary R., Efektywne zarządzanie projektami, OnePress, Warszawa 2012KONTAKT
a.salamacha@asp.wroc.pl