SEE & SAY

 SEE & SAY

Trwają zapisy do V edycji przeglądu portfolio See&Say, który odbędzie się 18 listopada 2017 roku w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie.

Do 19 października będzie można zgłaszać swoje portfolio w jednej (lub więcej) z 17 kategorii kreatywnych. Wśród zgłoszonych prac zostanie zaproszonych 150 młodych twórców na indywidualne konsultacje z ekspertami w Centrum Kreatywności. W tym roku konsultacji będzie udzielało około 50 wybitnych praktyków z branży kreatywnej, między innymi dyrektorów kreatywnych agencji, a także szefów studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, domów produkcyjnych, redaktorów naczelnych pism czy znanych freelancerów.

Uczestnicy będą mogli w ciągu 15 minutowej konsultacji zaprezentować swoje portfolio, skonsultować kierunek rozwoju, a także nawiązać wartościowe kontakty zawodowe. Czego mogą spodziewać się młodzi twórcy? Profesjonalnej informacji zwrotnej dotyczącej projektów, cennych rad, mentoringu, a nawet propozycji współpracy.

Oliwia Gede-Niewiadomska, dyrektorka kreatywna/artystyczna z magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK, o swoich doświadczeniach jako ekspert See&Say:

„Do pracy w naszej redakcji szukamy osób autentycznych,  z nieszablonowym myśleniem i głową pełną pomysłów. Wielu tych, z którymi współpracujemy w KUKBUK,  poznałam przy okazji przeglądów portfolio See&Say. W moich kategoriach (Graphic Design, Ilustracja) prezentowane prace są na bardzo wysokim poziomie, a za nimi stoi człowiek pełen pasji i chęci do działania.  See&Say to wspaniała inicjatywa dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w branży kreatywnej. Daje gwarancję, że będą to kroki w dobrym kierunku!”

W przeglądzie See&Say mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni twórcy po wypełnieniu formularza na stronie: seesay.pl . Udział jest bezpłatny.

„See&Say to nie tylko możliwość spotkania przyszłych pracodawców z twórcami, ale przede wszystkim zastrzyk pozytywnej energii do działania i rozwijania swojego talentu. Namówiliśmy do tych konsultacji wybitnych specjalistów z branży. Warto wykorzystać tę szansę i zaprezentować im swoje portfolio. Szczególnie, że odbywa to się w miłej, niestresującej atmosferze.  powiedział Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny/ współzałożyciel LVOV, pomysłodawca i współtwórca projektu See&Say.

Wyróżnione podczas przeglądu prace będzie można obejrzeć na wernisażu w styczniu. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl/wyroznieni i będą promowane w środowisku szeroko rozumianych przemysłów kreatywnych. Najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR. 

Konsultacje będą udzielane w  następujących kategoriach:

  1. Animacja

  2. Audio

  3. Copywriting

  4. Creative Technology

  5. Creative Writing

  6. Event

  7. Fotografia

  8. Gra

  9. Graphic Design

  10. Ilustracja

  11. Instalacja/Videoinstalacja

  12. Moda

  13. PR

  14. Product Design

  15. Reklama

  16. Social Media

  17. Video

Organizatorem See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.

Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, 180 Heartbeats + JUNG v. MATT, K2, Liquidthread, McCann&MRM, Opus B, Saatchi&Saatchi IS, Walk, EduWeb, Klub Agencji Eventowych, Związek Firm Public Relations, Rent Design

Patroni Medialni: i-D , K Mag, Next Gazeta.pl, Nowy Marketing, PRoto

Patronaty Uczelni: ASP Gdańsk, ASP Katowice, ASP Łódź, ASP Wrocław, Akademia Sztuki Szczecin, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, School of Form, Szkoła Mistrzów Reklamy

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 106 podmiotów:  agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.  Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.  Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl


zamieściła AZG

Galeria:

Więcej »